Dana Bunescu, la Berlinală: Nu vreau să fiu la filmări. ”Am renunţat la multe scene cu performanţe actoriceşti extraordinare”

vocea.biz / 19.02.2017
Dana Bunescu, la Berlinală: Nu vreau să fiu la filmări. ”Am renunţat la multe scene cu performanţe actoriceşti extraordinare”

Dana Bunescu, premiată sâmbătă cu Ursul de Argint pentru realizări artistice şi tehnice deosebite, pentru montajul filmului ”Ana, mon amour”, regizat de Călin Peter Netzer, a declarat la conferinţa care a urmat galei că în munca sa îşi urmează instinctul, dar şi că pe parcursul carierei a renunţat la multe scene cu performanţe actoriceşti extraordinare, scrie News.ro.

”Nu vreau să fiu pe platou, la filmări, vreau să am imaginea nealterată a filmului, îmi urmez intuiţia şi acesta e rezultatul”, a mărturisit Dana Bunescu, la conferinţa de presă dedicată câştigătorilor Berlinalei 2017, se arată pe pagina oficială de Facebook a filmului.

Legat de filmul ”Ana, mon amour” ea a povestit că a renunţat la o scenă ”cu performanţe actoriceşti extraordinare”, despre care spune că speră să se regăsească pe DVD.

”Am renunţat la multe scene cu performanţe actoriceşti extraordinare – una dintre ele se petrece la universitate unde se ţine o conferinţă interesantă la care asistă studenţii, sper ca astfel de scene să fie bonus pe DVD”, a mai spus Dana, câştigătoarea unui Urs de Argint pentru montajul filmului ”Ana, mon amour”.

Dana Bunescu a semnat montajul la peste 31 de filme, între care ”Moartea Domnului Lăzărescu”, de Cristi Puiu, ”4 luni, 3 săptămâni şi 2 zile”, de Cristian Mungiu, ”Autobiografia lui Nicolae Ceauşescu”, de Andrei Ujică, şi ”Poziţia copilului”, de Călin Peter Netzer.

Filmul lui Călin Peter Netzer a avut premiera vineri seară, la Berlin, şi va rula în cinematografele româneşti din 3 martie.

”Ana, mon amour”, cu Mircea Postelnicu şi Diana Cavallioti în rolurile principale, este o adaptare liberă după romanul lui Cezar Paul-Bădescu, ”Luminiţa, mon amour”.

Regizorul Călin Peter Netzer, care a câştigat, în 2013, Ursul de Aur cu pelicula ”Poziţia copilului”, semnează scenariul împreună cu Cezar Paul Bădescu şi Iulia Lumânare.

”Ana, mon amour” explorează dinamica celor mai importante relaţii din viaţa unui om. Este analiza unei poveşti de dragoste, o incursiune ce surprinde momente tensionate şi delicate din evoluţia unui cuplu.

Toma şi Ana se cunosc în facultate, se apropie rapid şi încep o relaţie de iubire care devine în scurt timp o luptă contra tuturor. Din cauza unor probleme din copilărie, Ana are frecvent atacuri de panică, iar Toma îşi asumă rolul de protector necondiţionat. Deşi pare să deţină controlul asupra relaţiei, ani mai târziu el se trezeşte gravitând în jurul unei femei pe care nu o poate înţelege, forţându-se până la limită în încercarea de a o salva.

Pelicula este o producţie Parada Film.

Citește și...